WELCOMING 2017 - אורלי אלקלעי

יום חמישי, 5 בינואר 2017



אחרי ארבעה פוסטים של בלוגריות מוכשרות שהתארחו בבלוג בפרויקט WELCOMING 2017
מגיעות ההמלצות שלי...
אבל לפני כן אני רוצה להודות לטל,סיון,אירה ואלינור שהצטרפו לפרויקט,
ולמעצבת הגרפית המוכשרת ירדן גלילי שהעיצובים שלה מלווים אותי גם בבלוג וגם בעסק,
וגם לכם, על התגובות, הלייקים והפרגון שהוא ממש לא מובן מאליו.




בית
אני מכורה למבשמי בדים ומבשמים לבית, אין כמו להיכנס לבית אחרי יום עמוס,
ולהנות מריח מרענן שמקדם את פנינו ואפנו בצעד הראשון,
בשנה האחרונה התמכרתי לבושם הבית woodland של BELLE & SUE
יש לו ריח מושלם לדעתי, עצי אבל מרענן בקיצור תנסו ותתמכרו כמוני ...
לינק ללבושם הבית woodland

בלוג
kate young design
עוקבים אחריי בפייסבוק ? אז אתם כבר יודעים שבקרוב אני צפויה לעבור לגבעתיים,
מה שגורר בחודשים האחרונים צלילה לתוך פינטרסט ובלוגי עיצוב מכל הסוגים ובכל השפות,
אחד מהם בטוח ישאר במועדפים שלי גם אחרי שנשפץ,
בלוג עיצוב פשוט מושלם של קייט הצרפתיה שגרה באנגליה ובוחרת לתת במה בבלוג,
לבתים מדהימים שניתן לקבל מהם המון השראה ורעיונות וגם פשוט להנות מהתמונות ...
לינק לבלוג kate young design

אינסטגרם
מכורה לאינסטגרם כבר כמה שנים, ואם יש פרופיל שאני ממש אוהבת,
הוא הפרופיל המושלם של יאנה טובין @yanchkes
תמונות מדוייקות ומרגשות של צלמת מוכשרת.
לאינסטגרם של @yanchkes

מאיירת
אני משתדלת להקיף את עצמי ביופי, השראה ואנרגיות טובות,
האיורים של ג'ני מייליכוב צבעוניים, עדינים ועם קריצה שגורמת לכם לחיוך,
כבר כתבתי עליה בעבר בבלוג, אבל אם יש מאיירת שאתם חייבים לעקוב אחריה השנה,
זאת לגמרי ג'ני, עם הציורים הצבעוניים, האופטימיים, והמרגשים,
לחנות האטסי של ג'ני מייליכוב

אופנה
Sorry design
מותג הטישרטים המושלם של המעצבת הגרפית דניאל ויינברג
טישירטים מינימליסטים שחורים עם מבחר הדפסים עדינים,
מבד סופר נעים ובתור מי שהטישרטים עברו אצלה כבר הרבה כביסות,
אני יכולה לומר שהם גם ממש איכותיים.
לדף הפייסבוק של Sorry design










אין תגובות :

הוסף רשומת תגובה