Welcoming 2017 - אירה חרקובסקי דותן

יום שני, 2 בינואר 2017


פוסט שני בפרויקט WELCOMING 2017
והפעם ההמלצות של הבלוגרית אירה חרקובסקי דותן,
אירה מתחזקת בלוג אופנה והורות מעניין ומצליח, המפרגן בצורה מעוררת השראה לעסקים תוצרת הארץ
 ויוזר אינסטגרם ותיק עם אלפי עוקבים,
אם יש לכן שאלות לגבי אינטגרם עיסקי היא לגמרי הכתובת,
אחרי שנים של היכרות עם הרשת החברתית היא הופכת פרופילים עסקיים למצליחים.

לבלוג של אירה - "אומאמי"
לאינסטגרם של אירה - @irahok


להעז ולהגשים*תמונה מפינטרסט/ תמונת הספר מהאינסטגרם של שלי גרוס 



להעיז ולהגשים 
אני מאמינה שלכל אחת מאיתנו יש את הדבר הזה שבוער בה, 
שגורם לה להתרגשות, שמלהיב אותה וגורם לה לאושר. 
לפעמים זה משהו שצריך לחפש עמוק בפנים בשביל להבין מה זה בדיוק, לפעמים זה ממש מול העיניים.
לעתים אנחנו בורחות מכך כי ״זה לא הזמן״, כי חסר לנו ״א/ב/ג״ בשביל להעיז וללכת אחרי החלום
 ועוד אינספור תירוצים (הגיונים).
בשנה האחרונה למדתי שכשלוקחים החלטה אמיצה לעבר הגשמת החלומות, 
המציאות מסתדרת מעצמה ודברים נפלאים קורים. 
אני מאמינה שאנחנו רק צריכות להעיז ולהאמין בעצמנו שאנחנו יכולות 
ושמגיע לנו לחיות חיים של הגשמה וסיפוק.
זו החלטה שאני עשיתי לשנה החדשה ואני מתכננת להגשים את החלומות שלי, 
גם אם לעיתים זה מלווה בשקשוק מפחד.



מחברות נייר
גיליתי מחדש (כו כן, באיחור רב) את הקסם של לכתוב בכתב יד במחברת יפה ומשמחת. 
התחדשתי ביומן ובכמה מחברות מקסימות, כשכל אחת משמשת אותי למטרה אחרת.
 יש לי מחברת משימות ומחברת חלומות ורעיונות, מחברת לימודים ומחברת שמשמשת אותי כיומן אישי. מרגישה קצת כמו בת עשר שהרגע גילתה את המכתביות, אבל בעצמם, מה רע בזה? 


חיבורים נשיים
הכרויות וחברויות חדשות עם נשים חכמות ויצירתיות. את רובן הכרתי ברשתות החברתיות, 
מה שמוכיח כמה חשוב להיות עם ראש פתוח ולהבין שאנחנו יכולות לקבל לחיינו מתנות מדהימות
 ממקומות מפתיעים. מחשבות חדשות, רעיונות, הזדמנויות עסקיות, שיתופי פעולה - כל זה הגיע ובשפע בזכות החיבורים האלה. מחכה ומצפה לחיבורים חדשים ומרגשים גם בשנה הבאה.



פרופיל אינסטגרם 
פרופיל האינסטגרם של המאייר יובל רוביצ׳ק @yuvalrob שבה את ליבי. האיורים הרגישים והחכמים, עצובים, שמחים ומרגשים מצליחים לגרום לי לעצור ולחשוב בכל פעם מחדש. בעיניי זו גדולה של אומן - להזיז משהו אצלנו בלב ולגרום לנו להתבונן פנימה. 



ספר
מודה שתקופה ארוכה אני לא מצליחה לקרוא. 
נכון להיום אני קוראת בעיקר ספרות מקצועית, בלוגים, סטטוסים בפייסבוק וכותרות לתמונות באינסטגרם. פעם זה היה אחרת, הייתי תולעת ספרים (כולל להיתקל בעמודים בקריאה באמצע הרחוב).
 כנראה שזו תקופה כזו.
הספר היחיד שהוא יוצא דופן והצליח לתפוס אותי השנה הוא הספר ״החיים ומה שלבשתי״ של שלי גרוס. הספר הצליח לספק לי אתנחתה, קלילות וחיוכים ופשוט לקחת אותי למקום שכיף לי להיות בו.
הכתיבה הקולחת, האינטיליגנטית, המשעשעת והכנה של שלי סיפקו לי שעות של הנאה והזכירו לי איזה כיף זה לקרוא ולהתנתק אפילו לקצת מהמציאות.





לפוסט הראשון בסדרה וההמלצות של טל סיון ציפורין : http://bit.ly/2ismmZJ

אין תגובות :

הוסף רשומת תגובה