סדנת "מחלומות למציאות" מגיעה למצפה הימים

יום שלישי, 16 בפברואר 2016


סדנת "מחלומות למציאות" - תפעול דף הפייסבוק העסקי מגיעה לצפון ! 
שאלתם, ביקשתם, חיכיתם ... 
אז אני מגיעה למלון הבוטיק מצפה הימים,
ביום רביעי - 2.3 בשעות 09:00-15:00 
ומעבירה את הסדנה שמיועדת למי שמעוניין לשפר, להבין וליעל את תפעול הדף העסקי בפייסבוק.
 הרעיון להעביר סדנה לניהול נכון של דפי פייסבוק הגיע בעקבות המון שאלות שאני נתקלת בהן,
ובמהלך שנתיים של עבודה אינטנסיבית עם עסקים להם אני מתפעלת את הדף העסקי.

אני, שהגעתי מעולם המדיה הכתובה, מעריצה ומעריכה דף איכותי של מגזין,
התאהבתי בעולם המדיה הדיגיטלית אליה הייתי מכורה עוד לפני לימודי המדיה החברתית במכללה.
את כל הידע שצברתי אני רוצה להעביר אליכם :

מה נלמד בסדנה ?

1. דף עסקי - איך צריך להראות ומה חשוב שיכלול.
(מתאים גם למי שיש לו דף עסקי ורוצה לשפר את הנראות והאפקטיביות שלו)
2. אסטרטגיות ותכנים

3.פרסום ממומן - אדס מנג'ר

4. ניתוח נתוני העמוד

5. איך להגדיל את חשיפת העמוד גם בלי פרסום ממומן


חשוב לי לציין שהסדנה עמוסה מידע חשוב והכי עדכני,
ובסיומה רמת הביצוע וההבנה של הדף העסקי שלכם תעלה ותשתפר,
והיא מתאימה גם למי שרוצה לפתוח דף עסקי חדש,
ובעיקר למי שכבר מתפעלת דף עסקי אבל לא מקבלת את התוצאות בהן היא מעוניינת,
או שרוצה לשפר אותן.


אז מתי ?

אני מגיעה להעביר סדנה במלון בוטיק "מצפה הימים" ביום רביעי 2.3 
הזדמנות ללמוד ולהעשיר את הידע שלכן בנושא תפעול דף הפייסבוק העסקי,

ובנוסף המיקום המדהים יאפשר לכן ליהנות בנוסף לנוף חלומי, ולאווירה מלאת השראה,
מארוחת צהריים משותפת במסעדת השף "מוסקט".
(מסעדת מוסקט אינה כשרה, ארוחת הצהריים תהיה חלבית)
*ארוחת הצהריים היא בונוס למשתתפת ואין עליה חיוב נוסף.




סדר היום:

                         09:00-09:30 הגעה והתארגנות,כיבוד ושתיה קלה וחמה
                         9:30-11:00 פתיחה ותחילת הסדנה 
                         11:00-11:30 הפסקה קצרה ושייקים מפנקים
                         11:30-13:00 המשך הסדנה 
                         13:00-13:45 ארוחת צהריים במסעדת מוסקט 
                         13:45-15:00 המשך סדנה סיכום
מחיר : 600 ש"ח כולל מע"מ.

רוצה להירשם ? 
מצורף לינק להרשמה ותשלום :






עוד שאלות ? אפשר לפנות אליי בפלאפון 0528-744979
בפייסבוק ... או במייל orly555@gmail.com


אין תגובות :

הוסף רשומת תגובה