סדנאות אינסטגרם ופייסבוק - פברואר 2019

יום ראשון, 1 בנובמבר 2015

הסדנאות הקרובות:
סדנאות בנושא מדיה חברתית: אינסטגרם ופייסבוק 

19.2 מלון לה קפלה,חיפה
לפרטים נוספים והרשמה
https://bit.ly/2ThJn3h

26.2 מושב אמירים
מלון בוטיק המעגל של חוני

לפרטים נוספים והרשמה
https://bit.ly/2Wp1ZQL

מה נלמד בסדנה ?
1. איך מתפעלים פרופיל עסקי באינסטגרם
2. איך יוצרים שפה ויזואלית אחידה?
3. שימוש בהאשטאגים
4. איך להתמודד עם האלגוריתם?
5. חמש אפליקציות שכדאי להכיר



סדנת תפעול דף הפייסבוק העסקי:
כרגע אין תאריכים חדשים

בעלת דף עסקי בפייסבוק ולא יודעת איך לתפעל אותו ? 

הסדנה הזאת בדיוק בשבילך ! ארבע שעות בהן נלמד על תפעול נכון,

אסטרטגיות, פוסטים ממומנים, כמה לפרסם ומתי ?

הרעיון להעביר סדנה לניהול נכון של דפי פייסבוק
הגיע בעקבות המון שאלות שאני נתקלת בהן,
ובמהלך ארבע של עבודה אינטנסיבית עם עסקים להם אני מתפעלת את הדף העסקי.
כשלמדתי את תחום המדיה החברתית בכלל,
 ואת תחום הפרסום הממומן בפייסבוק בפרט,
 אני זוכרת שחזרתי באותו הערב עם המון התלהבות הביתה,
כשהבנתי שניתן להגיע בעזרתו בדיוק לקהל אליו רוצים גם בתקציבים קטנים יחסית.
אני, שהגעתי מעולם המדיה הכתובה,
מעריצה ומעריכה דף איכותי של מגזין,
התאהבתי בעולם המדיה הדיגיטלית
אליה הייתי מכורה עוד לפני הלימודים.

את כל הידע שצברתי אני רוצה להעביר אליכם :
מה נלמד בסדנה ?
1. דף עסקי - איך צריך להראות ומה חשוב שיכלול.
(מתאים גם למי שיש לו דף עסקי ורוצה לשפר את הנראות והאפקטיביות שלו)
2. אסטרטגיות ותכנים
3.פרסום ממומן - אדס מנג'ר
4. ניתוח נתוני העמוד
5. איך להגדיל את חשיפת העמוד גם בלי פרסום ממומן

חשוב לי לציין שהסדנה עמוסה מידע חשוב והכי עדכני,
ובסיומה רמת הביצוע וההבנה של הדף העסקי שלכם תעלה ותשתפר,
והיא מתאימה גם למי שרוצה לפתוח דף עסקי חדש,
ובעיקר למי שכבר מתפעלת דף עסקי אבל לא מקבלת את התוצאות בהן היא מעוניינת,
או שרוצה לשפר אותן.


עוד שאלות ? אפשר לפנות אליי בפלאפון 0528-744979
בפייסבוק ... או במייל orly555@gmail.com







אין תגובות :

הוסף רשומת תגובה