דרך עדשת המצלמה

יום ראשון, 12 ביולי 2015



את חופשת הקיץ התחלנו עם קטיף דובדבנים בגולן,
ומסיבת בריכה בגן של מיה ויונתן.
הטמפרטורות עולות, וגם הלחות, המדוזות הגיעו,
והחזאי מדווח כל יומיים על שרב שנגמר ואחד נוסף שצריך להגיע. 

מימין : חצר הגן במסיבת הסיום.  משמאל: אין צורך להסביר...

בחודשיים האחרונים כמעט ולא פרסמתי פוסטים,
בעצם רק אחד וגם הוא היה לפני כמה ימים....
המעבר לעצמאות בקיץ שעבר גרם לי לשינוי ב"הרגלי המחשב"
אם בעבר קמתי מוקדם בבוקר כדי להספיק לכתוב ולערוך תמונות לפני היציאה לעבודה,
היום בשעות האלו אני כבר מתחילה לעבוד מהבית.
אז הזמן לבלוג נעלם... ואני מודה שזה חסר לי. הכתיבה, העריכה וכמובן התגובות.

במושב כרם בן זמרה. מצלמת עבור לקוחות ובדרך גם מעלה תמונות לאינסטגרם...
אז אני מנסה לחזור לשגרה של כתיבה.
בין הים לקייטנה, בין צילומים ללקוח חדש וכתיבת פוסט בפייסבוק לאחר.

קיץ במיטבו. קרטיב קוקוס של Paletas ובילוי בחוף הים ביום הראשון של החופש.
ואיך נראים הימים שלי ? אפשר לראות בתמונות.
חוץ מימים בהם אני עובדת מהבית,
העבודה גורמת לי לטייל ולראות מקומות חדשים וגם מוכרים ואהובים,
לנשום... להסתכל... ולצלם...





אין תגובות :

הוסף רשומת תגובה