WELCOMING 2015 - אפרת ליכטנשטט

יום שני, 5 בינואר 2015



פוסט שני בפרויקט "WELCOMING 2015" והפעם ההמלצות של אפרת ליכטנשטט,
שבנוסף לכתיבת הבלוג המוכר "אז מה את עושה כל היום", כותבת מדור אוכל בעיתון "מקור ראשון"
ו"הספר המתוק" ספר מתכונים שהוציאה לאחרונה ביחד עם הבלוגרית נטלי לוין (עוגיו.נט)
מככב כבר שבועות במקום הראשון במצעדי המכירות של חנויות הספרים, 
היא מקשטת את הפייסבוק שלי בתמונות מעוררות השראה של מאפים, סלטים ועוגות,
שברגע שאני רואה אותן אני רוצה רק לרוץ למטבח (ומתעצלת בדרך כמובן..)
ותמיד...  שמחה לעזור ולפרגן עם חיוך.





בלוג
הבלוג שאני עוקבת אחריו באדיקות בתקופה האחרונה הוא minimalist baker
כותבים אותו דנה וג'ון, זוג יפה ומושלם מאורגון בארה"ב.
היא מפתחת את המתכונים ומצלמת, והוא אחראי על האתר היפה שלהם.
המתכונים שלה פשוטים וברורים (עד 10 מרכיבים ועד חצי שעה עבודה) עם נטייה חזקה לטבעונות ובריאות.
הצילומים יפהפיים וכל מה שהכנתי עד כה - הצליח.

ספר בישול
ספר יפהפה של הבלוגרית הכה צעירה (18) איזי הוסק מלונדון
כמו הבלוג הספר מאופיין בצילומים מקסימים מלאי אווירה, עם המון רעיונות מקוריים, בריאים וטעימים
 לצד מתכונים קלאסיים.

אינסטוש
גלריית האינסטגרם של חיים ריבלין
גלריית תמונות מהפנטת וחזקה של סיטואציות יומיומיות ואנשים משיטוטיו בכל רחבי הארץ ובמיוחד מירושלים.

מוסיקה 
כבר שנים שהדיסק הקבוע שלי באוטו זה אבישי כהן.
מציל אותי בכל פקק, בכל מקבץ פרסומות. זמן איכות מהסוג הכי טוב שיש.
הדבר היחיד שמתחלף זה האלבום וכל פעם שהוא מוציא אלבום חדש אני הראשונה לרכוש.
עכשיו אני על "עלמה" ALMAH וכמו תמיד גם הוא משובח. הטרק האהוב עלי הוא זה:

קניות ברשת
שופינג: בזמן האחרון אני אוהבת להתפנק ולהזמין כלים מחו"ל.
זה קצת מטורף וקצת יקר אבל אני כמעט לא מבזבזת על דברים אחרים.. 
טוב, אל תספרו לאסף שאמרתי את זה!
אנטרופולוג'י זו רשת חנויות ותיקה בארה"ב לבגדים ומוצרים לבית.
 הכל שם כל כך יפה שכשאני בניו יורק אני מודדת את כל קולקציית הבגדים שלהם עד שאני נופלת מהרגליים..
וכשאני בארץ אני מסתפקת בכלים. כל כך יפים. הצילו.

2 תגובות :

  1. תודה על האירוח אורלי ::))
    ♥♥♥

    השבמחק
    תשובות
    1. ממש שמחה שהשתתפת בפרויקט ! :-)
      אהבתי את הבחירות שלך,
      חלק הכרתי ואת הרוב לא.

      מחק