Welcoming 2014 - אורלי אלקלעי

יום חמישי, 9 בינואר 2014


פוסט חמישי בפרויקט "Welcoming 2014" והפעם ההמלצות שלי,
אבל לפני שתתרשמו מההמלצות אני רוצה להגיד תודה !
תודה לאביטל ולץ, עדי בלומנפלד, דיאנה לינדר וליטל מרדכי על המלצות משגעות ועל שיתוף הפעולה,
תודה על כל הלייקים והתגובות של הקוראים בפייסבוק,
ותודה ענקית לירדן גלילי שעיצבה את הפרויקט, עם הבנה, מקצועיות וחיוך ! 
(למרות שלפעמים הייתי קצת מבולבלת...) 



בלוג - Bluebird
ג'ימס גרה בנשוויל עם בעלה וארבעת ילדיה וכותבת את הבלוג Bluebird,
הפוסטים שלה מגוונים, בנושאי אופנה, עיצוב, קצת מתכונים והמון צילומים מעוררי השראה,
היא מצלמת רגעים אמיתיים ואני חושבת שזאת הסיבה העיקרית לכך שהבלוג שלה כ"כ אהוב עליי. 

מסעדת "שולחן" של עומר מילר
באיחור לא אופנתי כשמסעדת "שולחן" כמעט חגגה שנתיים הגעתי אליה לראשונה עם מון אמור,
ארוחת צהריים ברחוב האהוב עליי, שירות מעולה ומוזיקה מצוינת.
והאוכל ? שלמות ! מהמנה הראשונה, לעיקרית לקינוח ואפילו ללחם הטרי והטעים להפליא.  

אינסטגרם - Pomverte
תמונות האינסטגרם של סטפני מצרפת בעלת חשבון האינסטגרם pomverte,
תמיד יצירתיות בצורה מעוררת התפעלות, צבעוניות והרבה פעמים גורמות לי לחייך,
אני עוקבת אחרי החשבון שלה מאז שהיו לה בערך 200 עוקבים,
 והיום יש לה כבר מעל ל - 100,000 אלף !!!

אופנת ילדים - Nununu
שמלה אפורה עם כוכבים משכה את תשומת ליבי כשעברתי ליד חלון הראווה ברחוב העבודה,
וכמה דקות לאחר מכן היא כבר הונחה בשקית מעוצבת והייתה בדרך למיה שלי.
אהבתי את הגזרה המיוחדת, הבד הנעים וכמובן את הכוכבים !
איריס אדלר וטלי מילכברג בעלות המותג Nununu מעצבות בגדים מקסימים בגוונים של אפור, שחור ולבן,
 בדים נעימים (שגם אחרי עשרות כביסות נראים כאילו רק נקנו בחנות) וגזרות נוחות. 

אתר - The book depository
בשנתיים האחרונות התחלתי לרכוש ספרי עיצוב ובישול מחו"ל,
the kinfolk table, the selby, pretty pastel style ועוד רבים אחרים
נרכשו דרך האתר  - The book depository
האתר מציע מבחר ספרים עצום ! והכי חשוב המשלוח לארץ בחינם. 





"Welcomimg 2014" 


3 תגובות :

  1. המלצות מקסימות! ברור ש-Bluebird! :)

    השבמחק
  2. pomverte אחד מחשבונות האינסטגרם האהובים עלי!

    השבמחק
  3. תודה רבה אורלי <3 מקסים :)

    השבמחק