welcoming 2014 - אביטל ולץ

יום ראשון, 5 בינואר 2014


פוסט ראשון בסדרה של חמישה פוסטים בפרויקט מיוחד שמתחיל היום בבלוג,
"Welcoming 2014"
חמש בלוגריות מוכשרות ויצירתיות מציגות לכם חמש המלצות שכדאי לכם להכיר.
הבלוגרית הראשונה היא אביטל ולץ צלמת מוכשרת שכותבת את הבלוג מעורר ההשראה "Lililoft"



בלוג - Kevin Russ
קווין ראס החליט שהוא עוזב הכל ויוצא למסע ברחבי ארה"ב כשהמצלמה שלו איתו בכל מקום
אליו הוא מגיע. הוא מתעד את מסעותיו והרפתקאותיו ומשתף אותם בטאמבלר שלו. אני מכורה לסגנון הצילום הפשוט שלו ולנופים המרהיבים אותם הוא מצלם ועוקבת אחריו באדיקות גם באינסטגרם. אני לא יכולה שלא לקנא באורח חייו ובמקומות היפיפים אליו הוא מגיע.ללא ספק אחד הבלוגים היפים ומעוררי השראה אחריהם אני עוקבת. 

זמר - Mark Kozelek
 את מארק קוזלק אני מכירה מספר שנים כחלק מההרכב היפיפה sun kill moon
    השנה התוודעתי אליו כיוצר סולו מרגש ואינטליגנטי כשהשיא היה בהופעה כובשת בזאפה ת"א.
 הקול המלטף שלו, הטקסטים הכנים והגיטרה הקלאסית עליה הוא פורט באלגנטיות וכשרון רב,
 הופכים אותו לזמר השנה עבורי .

ספר - The kinfolk table
אני לא ממש רוכשת ספרים, 
יש לי ערימה גדולה בבית שעדיין לא קראתי. אני קוראת בעיקר מגזינים ומגזינים אונליין. 
כשהספר The kinfolk table מבית היוצר של kinfolk יצא לאור היה לי מאוד ברור שארכוש אותו.
ללא ספק אחד הספרים היפים שיש לי בבית על שולחן הקפה.

אמנית - Brooke shaden
  ישנם מקרים בחיים שיוצא לנו להתוודע לאנשים באמת מיוחדים ונדירים,
האישה הזו בשבילי היא Brook Shaden. אני לא מכירה אותה אישית מן הסתם אבל זה לא ממש משנה מפני שאני מרגישה שאני מכירה אותה כל חיי. האומנות שלה יפיפה, ייחודית ומעוררת השראה.         הבלוג שלה הוא בית וירטואלי עבורי בו אני מבקרת באופן קבוע. 
אני מאוד מזדהה עם הדברים שהיא כותבת ולא פעם קרה שמילותיה תאמו את מצב רוחי באותו הרגע.

אורח חיים- צמחונות
 אני צמחונית כבר שנה וחצי (יחד עם בן זוגי).
 ברגע שהחלטתי, המעבר לצמחונות היה הדבר הכי קל ופשוט שעשיתי בחיי.
בתור אדם שאוהב ומגדל בעלי חיים אני יודעת שהבחירה שלי מוסרית ונכונה.
בעיניי יש משהו מאוד עוצמתי בהחלטה הזו וזה מדהים להיווכח כמה פשוט ליצור שינוי מהותי בחיים,
בעיקר ברמת החשיבה וההרגלים.





6 תגובות :

  1. מדהימה!
    איזה יופי של פוסט :)

    השבמחק
    תשובות
    1. אביטל מקסימה !
      :-)
      שמחה שאהבת את הפרויקט !

      מחק
  2. תשובות
    1. לגמרי מהממת !
      עם בחירות מרתקות !
      :-)

      מחק
  3. איזה פרוייקט משגע! הולכת להתעמק בכל בחירה ובחירה! תענוג :-)

    השבמחק