Beauty addict - vacation

יום חמישי, 21 בנובמבר 2013


כשיוצאים לחופשה אני תמיד אורזת המון בגדים, נלחצת שאולי זה לא מספיק.
מרוב הדאגה שלא יהיה לי מה ללבוש, יש לי נטייה לקחת פריטים שלא תמיד משתלבים אחד עם השני,
ואז אני חוזרת ולובשת את הפריטים הנוחים והמוכרים.



בתחום האיפור לעומת זאת המינימליזם חוגג.
הטובים והאהובים עליי ביותר ייכנסו לתיק האיפור שלי, כאלו שאני יודעת שלא יאכזבו.

כמעט את כל פריטי האיפור שארזתי לחופשה באילת (בחודש שעבר) כבר ראיתם בבלוג בעבר,
 אני אוהבת לנסות מוצרים חדשים אבל מעדיפה תמיד לחזור למוצרים אותם אני מכירה ואוהבת.
צלליות ואודם של מאק בגוונים משגעים, איילינר נוח לשימוש ועמיד מאוד של לוריאל,
סומק ורוד של Too faced שמגיע באריזה מקסימה, מסקרות דרמטיות שמדגישות בלי הרבה מאמץ את הריסים.

הכוכב של הפוסט הפעם הוא סומק -Rockateur, מוצר חדש יחסית של חברת האיפור המוכרת Benefit,
(חברה שכמעט ולא היה מוצר שלה אותו ניסיתי ולא אהבתי או התאכזבתי ממנו)
הסומק שקשה להגדיר את הגוון המדויק שלו, שילוב של ורוד, כתום וחום עדינים מאוד עם מעט שימר,
מעניק מראה מאוד טבעי והרמוני, וזאת למרות נוכחות עדינה של שימר.
את רוב הסמקים של בנפיט אני מכירה ואוהבת,
 (חוץ מ-Coralista שלא מורגש עליי, ואני מודעת לביקורות המצוינות שיש עליו ברשת, אבל אני לא מצטרפת אליהן)
 Rockateur הוא ללא ספק אחד האהובים והמומלצים מבחינתי.



12 תגובות :

  1. יפה. התמונה עושה חשק להתאפר.. יש פירוט על הפריטים בפוסטים קודמים?

    השבמחק
    תשובות
    1. הי,
      תודה :-)
      כתבתי כמעט על כל המוצרים בפוסטים קודמים,
      התלבטתי אם לצרף לינקים לכל מוצר, אני אעדכן אותם בקרוב.

      מחק
  2. מאוהבת בצילומים שלך ואת יודעת את זה. תני לי הכל על מגש אבל ככה בדיוק!

    השבמחק
  3. מאיפה את משיגה את המוצרים של בנפיט? האם אפשר לעשות משלוח מספורה לארץ?

    השבמחק
    תשובות
    1. הי,
      אפשר לקנות מוצרים של בנפיט דרך האתר שלהם,
      הם שולחים לארץ.
      ספורה לא שולחים לארץ.

      מחק
    2. תודה :) אפשר אולי לשאול על אילו אתרים את ממליצה לקניית קוסמטיקה בחו"ל?

      מחק
    3. בטח !
      אני קונה מוצרים של טו פייסד ב- ASOS
      ובנוסף קונה גם הרבה בסטרוברי.

      מחק
  4. אוי הלב של טו פייסד.....הוא מהמם :) אחלה צילום ואחלה בחירות כהרגלך

    השבמחק
    תשובות
    1. תודה מקסימה !
      הסומק של טו פייסד הפתיע כי לא רק האריזה יפה, הוא גם מוצלח מאוד !
      אהבתי מאוד את הגוון שלו.
      :-)

      מחק
  5. אני ממש רוצה לנסות את המייקאפ הזה של YSL, איך רמת הכיסוי שלו? ממליצה?

    השבמחק
    תשובות
    1. הי,
      המייק של YSL בעל כיסוי בינוני -גבוה
      (יש לי קצת פיגמנטציה ובשבילי רמת הכיסוי שלו מספיקה)
      הוא מעניק מראה מעט מבריק, אז אם את מעדיפה מראה מט חשוב להניח מעליו פודרה.
      כתבתי עליו גם בפוסט הזה:
      http://rokemet-dreams.blogspot.co.il/2012_10_01_archive.html

      מחק