Red carpet look !

יום רביעי, 12 ביוני 2013




לא טיילתי בשאנז אליזה אוכלת מקרון צבעוני (אני חולמת כל הזמן על נסיעה לפריז...)
ודווקא הייתה לי מוזה לכתוב, הסיבה שלא כתבתי ופרסמתי פוסט בשבועיים האחרונים ,
היא אירוע חשוב בעבודה אליו רוכזו כל האנרגיות שלי.






האירוע שהתרחש השבוע חייב הופעה הולמת ומבחינתי כמובן איפור מוקפד,
שהורכב מפריטי איפור שידעתי שלא יאכזבו מבחינת איכות, גוון ועמידות. 

1. מייק אפ  - Guerlain parure extreme 
2. לק Essie - over the edge
3. סומק Benefirt- sugarbomb
4. צללית Sin מפלטת naked של Urban decay
5. פודרה The balm - sexy mama
6.צללית אפורה - Pyrite של פרו-שופ 
7.איילינר - Super liner carbon black של לוריאל
8. בושם Chloe-love
9.מסקרה  Cils d'enfer של גרלן
10. גלוס  Prodige בגוון Rasbberry של קלרינס


עוד תחום שחייב תשומת לב - נעליים כמובן.
כשהגעתי לחנות של שני בר הייתי בטוחה שאמצא את הנעל המושלמת,
רק לא תכננתי שאמצא כמה כאלו ... והבחירה הייתה קשה.



והחלק הכי בעייתי עבורי... מה ללבוש ?
בגזרה הזאת התלבטתי קצת. יש לי תמיד מחשבות על בגדים מיוחדים שלא אופייניים לסגנון השמרני שלי,
אבל אחרי התלבטות החלטתי שאני מעדיפה להרגיש בנוח ובחרתי להפתיע דווקא בגזרת הצבע,
כשבחרתי בזארה ז'קט בצבע ורוד פוקסיה בוהק שהתלווה למכנסיים שחורים,
חולצת בייסיק, שרשרת של רובי סטאר וקלאצ' שחור-לבן של זארה, כי צריך מקום לגלוס ולפלאפון.




















אז מרוב התרגשות לא צילמתי את האיפור והלוק שבחרתי, אבל אלו כמה תמונות מהאינסטגרם שלי - ORLY555




6 תגובות :