My life on instagram - יום ועוד יום...

יום חמישי, 11 באפריל 2013


חופשת הפסח עברה ונדמה שכבר שכחנו אותה,
בילינו , טיילנו, אכלנו, עמדנו בפקקים כמו כולם, 
וגם ...
נהנינו בקטיף תותים, במשק שש במושב גאולים, שם בילינו גם בשנה שעברה.


הילדים רצו בשדה, קוטפים, אוספים ואוכלים תותים ישר מהשיחים,
חוויה מקסימה !


טיילנו בשוק הפשפשים ...


בחוף הים...


בגני הנדיב, בזיכרון יעקוב.


ועוד תמונות מהאינסטגרם...
אחה"צ בבית, שפם המיקי מאוס מהתחפושת של מיה ויונתן, נשאר אצלנו גם אחרי פורים.



גלוס של (M.A.C (mall madness ופרנצ' בצבעי שחור ולבן - כיכבו אצלי החודש. 


יום שישי "שגרתי"  ברחוב שנקין, דמויות מפרסומת גרמו לי לחייך ולצלם כמובן. 


בפייסבוק נתקלתי במקרה בהזמנה למסיבת "בועות" מקסימה במתחם "הבימה" 
כמובן שלא היה סיכוי שאני מפספסת אותה. 


הילדים הפריחו בלונים באוויר והאווירה והמיקום היו מושלמים. 



אלו רק מעט מהתמונות שהעליתי החודש באפליקציה הממכרת מכולן.
ובנוסף תיקיות אפליקציות העריכה והוספת הטקסט רק גדלות,
כי כל פעם אני מוצאת אפליקציה מעניינת ומיוחדת יותר. 



my life on instagram
תותים, שפמים ומסיבת בועות ! 



8 תגובות :

  1. טוב, אז הציפורניים מגניבות חבל"ז!!!
    והתמונות יפות כרגיל, רואים שאת נהנית לצלם :)

    השבמחק
    תשובות
    1. על הציפורניים קיבלתי תגובות שונות ...
      היו כאלו שהתלהבו והיו כאלו שלא כ"כ הבינו את בחירת הצבעים שלי
      :-)

      מחק
  2. התמונות כל כך יפות! את באמת יודעת לתפוס רגעים יפים :)

    השבמחק
  3. את גורמת לי להרגיש כאילו הייתי אתכם בכל רגע!
    אוי הדונאט באמצע ת"א הרס אותי.

    השבמחק
    תשובות
    1. גם אני אהבתי את התמונה של הדונאט,
      צילמתי אותו באחד הימים החמים שהיו לאחרונה,
      היה חמסין וחם נורא כבר בתשע בבוקר כשצילמתי.

      מחק
  4. יופי של רגעים! בייחוד אהבתי את המרפסת היפה בשוק הפשפשים והפרחת הבלונים :)
    הפרנץ' השחור לבן מהמם!

    השבמחק
    תשובות
    1. תודה !
      :-)
      אני אוהבת מרפסות עם פרחים ובאזור השוק יש הרבה כאלו.

      מחק