My life on instagram - הרגע הזה...

יום שישי, 1 בפברואר 2013


שמש בשמים, טיול בטיילת עם הילדים ומון אמור, חושבים איפה לאכול גלידה, שבת בבוקר.

שום דבר לא הכין אותי לרגע הזה שפתאום חולפים לידי אופנים חשמליים במהירות,
ובהילוך איטי אני קולטת את מיה עוברת בדיוק לפניהם, הרוכבת מאיטה במהירות ומיד נופלת עם האופניים, 
מון אמור עוזר לה לקום, מוודא שהיא בסדר, אני מחבקת את מיה , 
וחמש שניות לאחר מכן, מגיע הרגע הזה שבו אני קולטת שבטיילת העמוסה אני לא רואה את יונתן.
הרגע הזה שבו את רצה וכמו בסרט את לא שומעת ולא רואה כלום,
העיניים שלך סורקות ומחפשות ילד קטן עם חולצה כתומה וזוהרת. 
שתי דקות שנראות כמו שעתים, שבהן את מרוכזת ולחוצה ברמה שלא הכרת בעבר,
 הרגע הזה שבו את מחבקת אותו ונושמת.


השבוע.
החורף חזר... כיף ! 


עברתי הדרכה מרתקת אותה העביר אדוארדו פריירה המאפר הבינלאומי של חברת "בובי בראון" 

 המשכתי לעבוד על פרויקט מיוחד בעבודה, משקיעה את כל המרץ והאנרגיה שלי בהצלחה שלו.

גיליתי שעוגת ביסקוויטים פשוטה היא הצלחה אצלנו בבית, 
ושאני בלגניסטית נוראית במטבח, גם אם אני רק מכינה עוגה בסיסית
  

ועוד רגע אחד...
רגע בו מיה מצביעה על נקודה בשמיים ואומרת:
"אמא תראי, הנה פיל בשמיים"
הרגע הזה בו אני מבינה שלימדתי אותם להתבונן ולא רק לראות,
משמח אותי ! 

 הרגעים הקטנים מהם מורכב השבוע ...




כל הפוסטים בסדרה My life on instagram



7 תגובות :

  1. אנושי ויומיומי ומרגש...
    ושאלה קטנה: למה פתאום כל הבלוגים של בלוגר עברו לגרסת מובייל באייפד? ממש לא כיף לראות את התמונות בקטן, או לעבור לגרסא הרגילה שמחייבת עוד לחיצה...

    השבמחק
    תשובות
    1. אין לי מושג...
      אני לא קוראת בלוגים דרך האייפד רק לפעמים דרך האייפון,
      אז לא נתקלתי בבעיה הזאת, אבל זה באמת נשמע לא נוח.

      ותודה !
      :-)

      מחק
  2. זה מה שכיף בלהיות ילד - לשים לב לדברים הקטנים שאנחנו אפילו לא חושבים עליהם.
    זה גורם לי להתגעגע לימי התום... אולי גם אני אתחיל לחפש מחדש צורות בשמיים.
    שבת שלום!

    השבמחק
  3. אורלי הפוסט הזה מרגש מאד!והתמונה של העוגה משהומשהו!

    השבמחק
  4. נהדר! "להתבונן ולא רק לראות"...תענוג!
    בדיוק אתמול יהונתן שלנו ראה בשניצל צורה של פיל! (וזה לא היה של מאמא-עוף...)
    היה משעשע ומרגש בו-זמנית- בדיוק כפי שתיארת. שיהיה שבוע נעים!
    *ללא דרמות מיותרות והתקפי לב קטנים...
    :)

    השבמחק
  5. פוסט מקסים, ממש ...את כותבת כל כך יפה...ומצלמת כל כך יפה...תענוג

    השבמחק
  6. ואי איזה אירוע מלחיץ בטיילת! לפחות הכל בסדר.

    אצלנו בבית בכל פעם שיש תהיה איזו עוגה להכין, אמא שלי מכינה עוגת בישקוטים (לא בסקוויטים אבל דומה :)) זאת תמיד עוגה מוצלחת שמתחסלת ברגע.

    הדמיון של הילדים זה משהו שלפעמים אנחנו קצת מאבדים ביום יום העמוס שלנו. לעצור לרגע ולהסתכל על הדברים הקטנים שמרכיבים עולם גדול.

    השבמחק