7 ימים.7 תמונות. הרמוניה מעוצבת.

יום חמישי, 1 במרץ 2012



ביום רביעי הגלוסיבוקס שלי הגיעה, וזאת אחרי שהחבילה נחה לה חמישה ימים בדואר מצפה להגיע אליי.
בעקבות סערת הגלוסיבוקס בפייסבוק, הבנתי מהר מאוד שיש בעיה עם דואר השליחים,
ועשרים וארבע שעות אחרי שני טלפונים שערכו בערך שלוש דקות,
 (אחד לגלוסיבוקס לקבל את מספר החבילה שלי, והשני לדואר)
נקבע שהשליח יגיע למחרת, וכך היה. בחבילה הורודה חיכו לי מספר מוצרים מוקטנים כמו שהובטח,
ולמרות שברשת כבר עלו פוסטים בהם נכתב מה תכולת הקופסא,
 התרגשתי מרגע הפתיחה שלה כמו מתנה ביום הולדת, וזאת גם הסיבה שהשארתי את המנוי לחודש הבא,
היתרון הגדול של המיזם החדש הוא ההפתעה והאפשרות להכיר מוצרים חדשים,
 ושני היתרונות האלו נשמרו למרות העיכוב בהגעת החבילה.



שיא השלמות - פרחים לשבת, באגרטל עם נקודות של גרין גייט. 



אני נשאלת הרבה על מקור הצלחות שמופיעות בפוסטים, והתשובה לרוב היא גרין גייט,
את הצלחות אני קונה בחנות "נקודה בכפר" שנמצאת בעשרת, 
בחנות ביקרתי בשבוע שעבר והוקסמתי ממנה שוב, למרות שזאת לא הפעם הראשונה שאני מבקרת בה,
תוכלו למצוא בה ריהוט, כלים ואביזרים לבית בסגנון כפרי שמשתלבים בהרמוניה מושלמת.




ביום ראשון, ביקור בעיתון מקור ראשון, מקום העבודה שלי כבר עשר שנים, אותו אני עוזבת בימים אלו,
האולסטאר האדומות שלי מככבות - הן הבחירה הראשונה שלי בבוקר.




בהמשך השבוע, אמא שלי מגיעה לביקור ומכינה צלחת בלינצ'ס (קרפ) טרי וחם,
קצת ריבת תות נמרחת על המאכל האהוב, לא צריך יותר,
ודקות לאחר מכן הצלחת מתרוקנת.



פורים מתקרב והמרדף אחרי התחפושת המושלמת בשיאו,
בד מנחלת בנימין, כובע מרשת צעצועים אחת וחצאית ורודה מרשת אחרת.
"את רוצה להתחפש לרקדנית בלט?" 
אני שואלת את מיה בת השנתיים וחצי ושניה לאחר מכן מופתעת מהתשובה שלה,
"אני רוצה להיות נסיכה !" 


































והיום בבוקר ביקרתי בסטודיו של ענת סגל באודים,
ענת בעלת סטודיו לצביעה והלבשת בתים, מלקטת פריטים אותם היא מביאה משווקים בחו"ל,
ואחת לכמה חודשים עורכת מכירה מיוחדת בסטודיו.
כבר מהכניסה לסטודיו, ניכרת האסתטיות והצבעים המרהיבים, שמלווים גם את פנים הסטודיו,
שבו תוכלו למצוא מגוון רחב של פריטים ייחודיים החל מכריות ומפות רקומות ועד רהיטים אותם ענת צובעת.  

בכניסה לסטודיו אני שומעת קול מוכר משוחח בטלפון.
את מי פגשתי  ? 
בפוסט הבא....




8 תגובות :

  1. התמונה האחרונה מהממת, איזה עיצוב!

    השבמחק
    תשובות
    1. זאת רק הפתיחה למה שמחכה בתוך הסטודיו !
      חגיגה לאוהבי העיצוב.
      :-)

      מחק
  2. כרגיל אצלך "על מי מנוחות" :)
    אם אני הייתי עושה פוסט שבועי כזה היה יוצא מעין טייפון כזה או בליל של בלגן.
    למרות שהלכתי לישון שלשום ב 22 וכשכולם יקפצו!
    לי נהרסה חווית ה"מה בקופסה" של גלוסי. אני חושבת במרץ אמנע לחלוטין מכל הבאז ואנסה להנות לי בכל זאת מהחבילה שלי, לפתוח בהתרגשות בדיוק כמו שאמרת.. זה באמת היה חסר לי. פתחתי תוך כדי נהיגה ברמזור כשאני מנסה להבין דבר אחד - פריימר או צללית, קוקוריקו או מה שזה לא יהיה לאישה.. (שאותו אגב קיבלתי והוא חביב עלי)

    השבמחק
    תשובות
    1. :-)
      בגלל שהמיזם חדש, אני לוקחת בחשבון שיש קצת בעיות,
      גם אני רוצה לראות מה יהיה במרץ,
      מקווה שיהיו מוצרים מעניינים.

      מחק
  3. אני אומרת את זה כל פעם אבל אני אמשיך- מתה על הסיכומי שבוע כאלה יפים! הכלניות האהובות עליי בכמה צבעים, והדברים המהממים של גרין גייט, הסגנון הרומנטי של הצלחות פשוט מקסים והבית בסוף כבר בכלל הרג אותי....עיצוב שובה לב!

    השבמחק
  4. נטלי תורג'מן3 במרץ 2012 בשעה 10:43

    אין על הצילום שלך! יש לך כישרון אדיר!

    השבמחק