סוף שבוע בתמונות...

יום ראשון, 12 ביוני 2011

כל השבוע אני במרוץ אחרי הזמן,
 השילוב של עבודה במשרה מלאה,משפחה ובית גורם לי לחשוב כל דקה נתונה איך הייתי מנצלת את הזמן יותר טוב,
אולי במקום עוד עשר דקות מול המחשב כדאי להפעיל עוד מכונת כביסה?

סוף השבוע מבחינתי הוא זמן להיות עם המשפחה, עם חברים, ולהנות מהזמן הפנוי- נטו.
יש סופי שבוע מושלמים, רגועים, שמטעינים אותי באנרגיות חיוביות להמשך השבוע,
מה מטעין אותי באנרגיות?


יום שישי בבוקר, פגישה עם חברה בבית קפה בהרצליה.
קשה לי להצביע על הסיבה המדויקת לכך שהים מרגיע אותי,
הגלים, הצבע הכחול של המים, הבהיה באופק,
או אולי המכלול של שלושתם.



זמן פנוי במחשב:
בפייסבוק בו אני מבלה שעות, בבלוג כמובן,
ובהתעדכנות באתרים בנושא אופנה, עיצוב וכל בלוג שנותן השראה.



ביום שישי תמיד יש זר פרחים על השולחן, זה הפינוק שלי,
אני עוברת כל יום חמישי אחר הצהריים בחנות הפרחים בשנקין,
ותמורת סכום פעוט, רוכשת לי זר כלניות בחורף או חמניות בקיץ.


פינת האוכל, היא בין הפינות האהובות עליי בבית,
המילים שתלינו מעל פינת האוכל צבועות בגווני פסטל ויחד עם שולחן העץ,
משתלבות בצורה מושלמת בעיניי ומעניקות לי השראה,
 אני מקפידה שהיא תהיה מסודרת, כמו בתמונה,
למרות שהנטיה הראשונית היא תמיד לזרוק על השולחן
 את כל מה שיש בידיים כשחוזרים הביתה.



ארוחת בוקר צבעונית וקלילה שמוגשת בכלים יפים.
בשלנית גדולה אני לא, אבל לאפות אני מאוד אוהבת,
פשטידת הרוקפור ואגוזים של בני סיידא מככבת אצלנו בארוחות בזמן האחרון.


והנה מתחיל עוד שבוע .....



             


5 תגובות :

  1. האגרטל על שולחן האוכל מאד יפה!
    אפשר לדעת מאיפה הוא?

    כל הצילומים מקסימים :)

    השבמחק
  2. כל כך משגע ! צילומים מקסימים המעלים חיוך !

    נהנתי :-)

    השבמחק
  3. פנינה, תודה :-) האגרטל נקנה בפלורליס, במחלקת העודפים לפני כמה חודשים, הוא עלה 40 ש"ח, כשאני קניתי היו עוד כמה במלאי , אבל לא הרבה.

    מעיין, תודה ! :-) עבדתי המון זמן על הפוסט הזה, אז כיף לשמוע :-)

    השבמחק
  4. נהדר. הדברים הקטנים שביום יום מעשירים את עולמך וזה נפלא.

    בתור ירושלמית אין לי י-ם אבל כוס קפה עם חברות ביום שישי זה MUST.
    פרחים - אני קונה בחגים. ביום יום צריך להחליף להם מים... :)

    פינת האוכל שלי היא בצבע כהה ועליה ראנר. בכל נסיעה אני מביאה איתי ראנר שיזכיר לי את החוויות.
    האחרון מיוון. ככל שאני משתדלת בסופו של יום אני מפנה משם, ספר, עיתון או פלאפון.

    אני יותר אוהבת לבשל מאשר לאפות פשטידות אבל קיש או גראטן, יאפה צ'יק צ'ק בשמחה ויאכל בהנאה.

    התמונות שלך עשו לי טוב על הלב ונתנו לי חשק לכתוב מילה או שתיים

    השבמחק
  5. תודה אפרת ! :-)
    התמונות באמת משקפות את מה שאני אוהבת.

    השבמחק