WONDER WOMAN

יום שלישי, 8 במרץ 2011



              M.A.C השיקה ביום חמישי האחרון את קולקציית WONDER WOMAN-
                              בהשראת הדמות הטלוויזיונית שמוכרת לכולנו.
                הקולקציה שיצאה במהדורה מוגבלת היתה שיחת היום בין אוהבות האיפור,
                        שיודעות שהמהדורות המיוחדות של M.A.C לא מאכזבות.

 


                                       הקולקציה כוללת מבחר רחב של מוצרים:
                             סמקים, פודרות, אודמים, צלליות, מסקרות, איילינר ולקים,
                                 חלקם ב- MEGA אריזות שמכילות כמות גדולה יותר
                                                     והמחיר בהתאם כמובן.



התמונות מ- http://www.temptalia.com/



האריזות בצבעי אדום עם הכיתוב הצהוב מושכות מאוד את העין,
וגם את הארנק, כי הרי זאת עוד קולקציה מוגבלת,
שמן הסתם בקרוב על כל הסטנד שלה תודבק
המדבקה-SOLD OUT


לחנות הגעתי ביום שיצאה הקולקציה,
והפעם סוף סוף הצלחתי למצוא את כל המוצרים בקולקציה,
מה שלא קרה בשלושת הקולקציות האחרונות,
מה קניתי?
הקולקציה מציעה שתי פודרות שמכילות שלושה גוונים :
MINERALIZE SKINFINISH
האחת בשם PINK POWER (בגוון אפרסק,ברונזה וורוד)
והשניה בשם GOLDEN LARIAT (בגוון שנהב, ברונזה וזהב).



אני בחרתי את ה- PINK POWER
 בזמן האחרון אני מאוד אוהבת מוצרים שכוללים שימר,
הנותן מראה זוהר יותר,
את המברשת צריך להעביר על שלושת הגוונים,
אבל יש כמובן את נושא ההעדפה האישית - כמה להתעכב על כל גוון.
אני משתמשת במוצר כבר כמה ימים ומרוצה מהתוצאה,
את הפודרה אני מניחה בעיקר על אזור הלחיים,
באזור ה-T אני מניחה את הפודרה הקבועה שלי-
MINERALIZE SKINFINISH-בגוון מדיום.
אני משתמשת גם בפודרה הרגילה שלי כדי לא להגיע
למראה שזוף, מנצנץ ומוגזם מידי.
 
MINERALIZE SKINFINISH, מחיר 199 ש"ח

המוצר השני שרכשתי הוא מוצר שאין יום שאני מוותרת עליו בשגרת האיפור שלי- איליינר
בדרך כלל אני משתמשת ב - SUPER LINER המוצלח של לוריאל,
האיליינר שמוצע בקולקציה שונה מכל האיליינרים האחרים שניסיתי בקטגורית מברשות הטוש.
בחנות התלבטתי אם לרכוש אותו, חששתי שהמריחה שלו תהיה עבה
בגלל עובי הטוש כך שלא אוכל להגיע למריחת "בריזי'ט ברדו" שאני כל כך אוהבת,
 ושגודל אריזת המוצר יפריע לאחיזה וליציבות היד שכל כך חשובה במריחת איליינר
בפועל?
 הצלחתי למרוח אותו בצורה מושלמת ,
הטוש שנראה קצת יבש במראה,
צייר את קו האיילנר בצורה מדויקת
הפס שמתקבל הוא בגוון שחור פחם עם ברק קל שאני מאוד אהבתי,
המוצר הפתיע אותי לטובה,
וחבל שהוא יצא במהדורה מוגבלת,
אם M.A.C מתכננים לנו עוד גוונים של האיליינר הזה,
אני ממש אשמח.


PENULTIMATE  EYE  LINER, מחיר 109 ש"ח



כמובן שחווית הקניה בסניפי M.A.C  אף פעם לא מאכזבת,
הלכתי לסניף הקבוע שלי- עזריאלי,
קיבלתי שירות אדיב ומקצועי,
והמשכתי ל "GAP" ,
אבל זה כבר נושא לפוסט אחר......



תגובה 1 :

  1. ממש אהבתי את הקולקציה הזו.. המראה ה"מצועצע" של המוצרים כל כך תואם את הסדרה של וונדר וומן!! חבל למי שהפסיד את הקולקציה.. הרבה מוצרים כבר הלכו

    השבמחק