חמישה אהובים - חמש סיבות (מרץ)

יום חמישי, 31 במרץ 2011

חמישה מוצרים שאהבתי החודש וחמש סיבות למה הם כל כך מוצלחים........
        
SUPER LINER CARBON GLOSS - L'OREAL

1. מברשת דקה ומלאה בחומר.
2. מחיר אטרקטיבי-
    לוריאל משתתפים בהרבה מהמבצעים ברשתות ולכן בדרך כלל מחיר המוצר כדאי.
3. הצבע שמתקבל - שחור מבריק ומודגש
4.מריחה אחידה בזכות המברשת ומרקם החומר
5.המוצר הוא מהדורה חדשה
   למוצר- SUPER LINER המוצלח מאוד בו אני משתמשת תקופה ארוכה.



                                  AFFINTONE MINAREL - MAYEBELLINE

1. מיק אפ מינרלי
2. מצאתי גוון אידאלי בשבילי  (לא ורוד ולא צהוב)
3. נותן ברק מחמיא לעור
   (אבל אני ממליצה לבעלות עור מעורב להשתמש בפודרה כדי לא להבריק יותר מידי)
4. מחיר אטרקטיבי !  אני רכשתי אותו במבצע 1+1 בסופרפארם.
5. אריזת משאבה, נוחה וחסכונית.




סומק BELLA BAMBA  של BENEFIT

1. כי כיף לקבל חבילה מפנקת של בנפיט בדואר
2. אריזה מושלמת , קומפקטית ונוחה לשימוש,
3. חברה שקשה להתאכזב מהמוצרים שלה
4. הגוון המתקבל ורוד עדין וטבעי
5. עמידות טובה לטווח ארוך



 
קרם גוף פטשולי וניל של חברת LAVIDO

1. מוצר תוצרת הארץ
2. ריח פטשולי וניל מדהים שלא מתנדף תוך כמה דקות.
3. נספג במהירות למרות המרקם הסמיך
4. מכיל ברובו מרכיבים טבעיים.
5. המוצר מכיל חמאת שיאה - מרכיב שאהוב עליי במיוחד.




צללית - ODALISQUE  של חברת M.A.C

1. M.A.C  - אחת החברות האהובות עליי
2. צללית כחולה בעלת נוכחות
3. פיגמנט חזק גם במריחה עדינה
4. המראה שמתקבל מבריק וקצת מטאלי
5. עמידות גבוהה מאוד



אלו היו חמשת המוצרים האהובים עליי החודש,
מה היו שלכם?

5 תגובות :

  1. אני כל הזמן מסתכלת על הסומק בלה בומבה של בנפיט ונורא בלי לי להזמין אותו אבל משום מה נראה לי שהפיגמנט שלו חזק. אני טועה? כשמניחים אותו על הלחיים הוא לא נורא ורוד? דרך אגב, אני מכירה את הקרם גוף של לבידו, הוא מעולה !! וכמובן תודה על הפוסט

    השבמחק
  2. :-)
    הבלה במבה ממש לא חזק, אולי נראה קצת בתמונה , אבל מתקבל עדין ומאוד טבעי, בגלל זה אהבתי אותו.

    השבמחק
  3. האייליינר הזה מעולה! אני מתה עליו, מאוד איכותי.
    הבלה במבה נראית מדהים כמו כל המוצרים שלהם. ממש עושה חשק להזמין!

    השבמחק
  4. היי אורלי, תודה על הפוסט המהנה.
    גם אני רכשתי לאחרונה את ה"בלה באמבה" ואוהבת אותו מאוד. שותפה גם להמלצה על האייליינר של לוריאל.
    אני נהניתי החודש במיוחד מהפלואיד ליין של מאק בגוון Dark Diversion, מהסומק Pink Cult של מאק, מהשימר Rose Diamonds של דיור, מהמסקרה Eyes to Kill של ארמאני והצלליות "Unflappable" ו-"Prance" מקולקציית "פיקוקי" של מאק.

    השבמחק