כתמים של צבע

יום שלישי, 18 בינואר 2011

דקות אחרי שאני נכנסת לחנות במטרה לקנות איפור,
היד שלי מעוטרת בכתמים של צבע, מכל טסטר שהצבע שלו נראה לי אטרקטיבי.
אני בטוחה שאני לא היחידה,
מתלהבת, אני עוברת מסטנד לסטנד ואז נתקלת במוצרים שבכלל לא חשבתי לרכוש,
אז זה מה שקרה לי בסניף M.A.C באילת,
רציתי לקנות לק מקולקציית הרשעים וכשהסתבר שהקולקציה בכלל לא הגיעה לשם,
המבט שלי נעצר בסטנד קטן עם התמונה הזאת :


כמובן שישר הסתקרנתי : ורוד, נצנצים - אריזה כלבבי.
כאשר הבנתי שזאת מסקרה חדשה, היה לי ברור שאני מנסה אותה.
אז תכירו - Haute & naughty lash
מסקרה בעלת שתי מברשות :
האחת למראה עדין,יומיומי.
והשניה לאוהבות (כמוני) - ריסים עבים ומודגשים.

אז אחרי חודש של ניסיון, אני יכולה לשתף במסקנות שלי:
אריזה: שחור, ורוד, נצנצים, ברור שהאריזה מושכת את תשומת הלב.
מחיר: 99 שקלים
התוצאה: ניסיתי את שתי המברשות ,אהבתי מאוד,
כמובן שמכיוון שאני אוהבת ריסים מודגשים מאוד, המסקרה המדגישה יותר נמצאת אצלי יותר בשימוש.
הריסים נראים עבים וארוכים יותר,
אך יש לשים לב שלא להגיע למצב של גושים על הריסים.
הטיפ שלי: לא קל להוריד את המסקרה, אז תצטיידו במסיר איפור עיניים מעולה - חובה.
הייתי קונה שוב? ברור !!! סופר לייק למסקרה !

דרך אגב בשנים האחרונות אני משתמשת רק במסקרות של לוריאל,
אני חושבת שהם מצוינות ובמחיר אטרקטיבי.
המסקרה הקודמת שלי היא המסקרה של לוריאל - Million lashes, שגם אותה אני מאוד אוהבת.



מוצר שני שלא היה בתכנון הקניה,
הוא איילינר - Liquid last liner
שפע של צבעים ,
אני בחרתי בגוון חום חציל בשם - powerplum


והמסקנות שלי ?
אריזה: מיכל קטן למדי, שקוף כך שניתן לראות את הצבע.  
מרקם: קרמי.
מריחה: בגלל הסמיכות של האיילנר, הוא מתיבש מהר מאוד לאחר המריחה,
           כך שכדאי להתרכז, ברגע שהאיילינר מתיבש קשה לתקן אותו.
מברשת: דקה וקצרה יחסית, מה שלא מקל על המריחה שלו.
מחיר: 98 שקלים
התוצאה: פס מודגש ועמיד.
הטיפ שלי: שוב כמו במקרה של המסקרה הצטיידו במסיר איפור טוב לעיניים,
                אני אוהבת מסיר איפור שומני.
הייתי קונה שוב? כן, את הגוונים המיוחדים יותר שבמבחר.
                        
מכיוון שלא מצאתי את הלק המבוקש,
החלטתי לנסות מייק אפ של  M.A.C
אני משתמשת במייק אפ מגיל 17 ,
ומאז אני מכורה אליו,
אין מצב שתראו אותי בלי מייק אפ,
אפילו אם רק הלכתי לשתי דקות למכולת.
 קיבלתי המלצה בחנות למייק אפ בשם
Studio fix plus
וזאת לאחר שביקשתי מייק אפ עם כיסוי טוב,

מהר מאוד גיליתי שזאת היתה בחירה לא מוצלחת לטעמי,
במריחה הראשונה קלטתי שאני ממש לא אוהבת את הריח שלו,
בנוסף הכיסוי היה בינוני, יחסית למייק אפ הרגיל שלי.

המסקנות שלי:
אריזה: נוחה מאוד, רוכשים משאבה בנפרד, אותה אפשר להעביר לבקבוקים הבאים,
מרקם: נוזלי וקליל, מריחה קלה.
מחיר: 165 שקלים
התוצאה: מתקבל מרקם אחיד, אבל נשים שסובלות מפיגמנטציה כמוני,
              מן הסתם יעדיפו מייק אפ עם רמת כיסוי גבוהה יותר.


אז אני חוזרת למייק אפ הקבוע שלי,
Photo ready של רבלון
בקבוק עם משאבה, נוח לשימוש, ריח עדין,
כיסוי טוב, ומחיר סביר.
ולסיום, אי אפשר להתעלם מאחת הקולקציות הבאות  של M.A.C
שנקראת - Peacocky
מבחינתי M.A.C  אף פעם לא מאכזבת מבחינת מקוריות, מבחר הגוונים והמוצרים.


תגובה 1 :

  1. בדיוק את האיילנר של מאק (הסגול) קיבלתי מתנה מחברה לפני כמה זמן אחרי שהיא החליטה שהיא לא רוצה אותו ולא ממש הסתדרתי איתו- המברשת שלו דקיקה מדי לטעמי. העברתי את המתנה הלאה לחברה שהייתה יותר ממאושרת לקבל אותה.

    השבמחק