מיומנה של אמא לתאומים

יום חמישי, 14 באוקטובר 2010

"תסמני את השם על הבקבוקים" אמרה לי הגננת ביום הראשון של מיה ויונתן בפעוטון,
ישר רשמתי בטוש, שירד מיד בשטיפה הראשונה של הבקבוקים עוד באותו הערב,
נזכרתי שיש שרושמים את השם בלק לציפורניים,
התוצאה: מכוערת להפליא. האות מ' נראתה כמו א', ה- ת' כמו ע'.
(מה לעשות ? הצד האומנותי הוא לא אחד הצדדים החזקים שלי )
כל הורה נתקל בסוגיה הזאת, ביום שבו נכנס הבייבי לפעוטון או לגן -
צריך לסמן את שם הילד על הבקבוק.
ותמיד בסוף היום יש בעיה...איזה מהפקקים של הבקבוקים שייכים לנו?
איך אתם מסמנים את השם של הבייבי שלכם על הבקבוק?
אני מצאתי פיתרון מושלם,
חברת tag4u מציעה תגים בהתאמה אישית ובגדלים שונים לסימון הפריטים האישיים שלכם,
התגים עמידים במים ובטמפרטורות גבוהות,
החברה מציעה שתי קטגוריות לתגים, האחת תגים לבקבוקים, כלי כתיבה, ספרים ועוד
 והשניה תגים לבגדים. אני ניסיתי את התגים לבקבוקים בגודל מידי,
באמצעות התוכנה הפשוטה שלהם עיצבתי תג ורוד כמובן למיה ותכלת ליונתן,
הוספתי לכל אחד ציור חמוד,שילמתי 59 שקלים לחבילה וההזמנה יצאה לדרך.
תוך כשבוע קיבלתי מעטפה ובה התגים,
השירות היה אדיב ומהיר.
עקבתי אחר הוראות השימוש,
הבקבוקים עברו אינספור שטיפות, גם במדיח כלים,
והתגים נשארו במצב מצוין.
(אני מידי פעם בודקת את הבקבוקים שהמדבקה מתחילה להתקלף מהם ומדביקה תג אחר,
החבילה מכילה 50 מדבקות כך שהיא לא נגמרת מהר)

הנה התגים של מיה ויונתן :



אהבתם ?


 

3 תגובות :

  1. רעיון מקסים ופתרון מוצלח לכל מיני דברים.
    חוץ מזה שאני אוהבת את השמות שבחרת לתאומים שלך :-)

    השבמחק
  2. תודה :-)
    יש עוד כמה רעיונות בפוסטים הקרובים.

    השבמחק
  3. רעיון המדבקות מעולה,מסכימה עם דנרה שתור אחת שעבדה בגן...
    אין כמו פגישה עם החברות הטובות שתמיד תומכות ומעודדות :)

    השבמחק